Enthousiasme: het belangrijkste ‘eigen vermogen’ van een verkoper.
Commerciële vaardigheden
Top drie trainingen klantgerichtheid, acquisitie-, beurs- en netwerkvaardigheden
De populairste trainingen rondom klantgerichtheid, acquisitie-, beurs- en netwerkvaardigheden.
-
Effectief communiceren in klantcontact via Chat, WhatsApp en Messenger
-
Onderhandelen
Hoe je succesvol kunt onderhandelen zonder je relaties op het spel te zetten, leer je in de training Onderhandelen.
-
Klantgericht denken en doen
Bij alles wat je doet, zou je je dat eigenlijk af moeten vragen. Hoe je je verplaatst in de klant en zo goede resultaten kunt behalen, leer je in de training Klantgericht denken en doen.
-
Beurstraining
Van een eerste uitstekende indruk heb je het zeker nodig tijdens een beurs. Hoe je op een professionele en succesvolle manier je bedrijf kunt presenteren tijdens beurzen en andere contactdagen leer je tijdens de Beurstraining.
-
Telefonische acquisitie
Het helpt als je de juiste telefoonvaardigheden hebt om binnen te komen bij organisaties. Dat is dan ook het onderwerp van deze training telefonische acquisitie.
-
Acquisitievaardigheden
De strijd om de klant is fel. Met alleen een leuk verhaal of een goed product red je het niet meer. Succesvol concurreren is vooral een kwestie van goed zien en nog beter luisteren.
-
Emotionele intelligentie praktisch toegepast
Wil je ook graag tevreden terugkomende (interne) klanten? Naast unieke producten of diensten maak jij als medewerker dan het verschil. Jouw houding is daarbij allesbepalend.
Succesvol nieuwe contacten leggen en kansen aanboren via de volgende trainingen.
-
Inkoop voor verkopers
Benieuwd naar wat een inkoper doet bewegen en een verkoper drijft? Waarom verkopers en inkopers elkaar niet vanzelfsprekend begrijpen? Tijdens deze training kruip je in de huid van de inkoper en ervaar je hoe een inkoper naar jouw product en markt kijkt.
-
Resultaat- en klantgericht verkopen
Verwachtingen overtreffen Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in de training Resultaat- en klantgericht verkopen.
-
Proactief en ondernemend gedrag
Vernieuwend werken en blijven investeren in jezelf.
-
Beïnvloeden en overtuigen
Heb je jezelf weleens ja horen zeggen tegen iets waarover je vervolgens verbaasd was dat je ermee instemde?
-
Omgaan met klachten
Natuurlijk wil je klachten voorkomen. Mochten ze zich toch voordoen, dan gaat het erom dat je er op een goede wijze mee omgaat. De juiste aanpak maakt van een klacht veelal een kans. Denk daarbij aan de kans om de relatie met de klant te herstellen.
-
Telefoneren
Als je de telefoon opneemt met een glimlach op je gezicht, kan de beller die glimlach horen in je stem. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren.
-
Accountmanagement
Hoe je op een professionele wijze, proactief en planmatig je relaties beheert,leer je tijdensde training Professioneel accountmanagement.
-
Telefonische verkoop
Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.
-
Offreren
Offreren is geen kwestie van routinematig een offerte uitdraaien. Het is vooral de kunst om goed te luisteren naar de klant en op basis daarvan een maatwerk offerte uit te brengen. Een kunst die je kunt leren in de training Resultaatgericht offreren. Doe
-
Overtuigend presenteren
Uhh, tsja, dit was eigenlijk mijn presentatie... Een goede spreker stopt, voordat zijn publiek dat verwacht. Op welk moment dat is leer je tijdens de training Overtuigend presenteren.
-
Debiteurenbeheer
Een positieve draai Als jij regelmatig klanten aanspreekt op hun betalingsachterstand, dan wil je dat je dat goed afgaat. Leer hoe je maximaal rendement uit je debiteurenbeheer haalt en hoe je er tegelijkertijd meer plezier in houdt.
Ontwikkel jezelf door je in te schrijven voor één van de volgende programma’s.