Telefonische verkoop
Leer de juiste vragen stellen en zo meer verkoop te realiseren tijdens de training Telefonische verkoop.
Wat levert de training jou op?
Leer hoe je de juiste vragen kunt stellen en hoe je meer afspraken (voor je collega) en/of meer verkopen realiseert, tijdens de training Telefonische verkoop.
Onderwerpen
Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod:
- Hoe bereid je jezelf goed voor op een telefonisch verkoopgesprek?
- Met welke opening wek je interesse op?
- Hoe stel je de juiste vragen?
- Wat zijn verdiepingsvragen en hoe kun je die succesvol stellen?
- Hoe kun je de toegevoegde waarde kort en krachtig duidelijk
maken? - Wat zijn de do’s and dont’s bij het presenteren van je aanbod?
- Hoe ga je om met bezwaren aan de telefoon?
- Welke onderhandelingstechnieken zijn er en hoe pas je deze succesvol toe?
- Hoe kun je meerverkoop realiseren?
Wil je meer weten over de onderwerpen die hierboven worden genoemd of zie jij jouw onderwerp(en) hier niet bij staan? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en gericht advies.
Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.
Verankering
Je gaat effectiever verkopen en/of persoonlijke afspraken voor verkoopgesprekken maken aan de telefoon, dankzij ondermeer deze hulpmiddelen:
- je maakt kennis met de meest voorkomende bezwaren die klanten en prospects aan de telefoon uiten, samen met mogelijke weerleggingen
- je beschikt over belscripts die zijn afgestemd op jou en je werk voor de meest voorkomende praktijksituaties
- je ontvangt een handboek met daarin onder andere een smoezensmasher
- je krijgt een persoonlijk coachbericht, met daarin de belangrijkste aandachtspunten en sterke punten (indien ook live bellen met bijbehorende coaching in de training is opgenomen), op basis hiervan kun je jezelf na de training gericht verder ontwikkelen
Prijs open inschrijving
De prijs voor deze twee dagen durende open inschrijvingstraining Telefonische verkoop bedraagt € 1.390,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.
Deze training is ook incompany te volgen, als maatwerk voor de specifieke verkoopuitdagingen waarmee jij met jouw klanten en in jouw organisatie te maken hebt. Feedback maakt graag een voorstel.
Klik op 'Direct inschrijven' of vraag eerst meer informatie op door op 'Gesprek met adviseur' te klikken.
- donderdag 19 en vrijdag 20 december 2024 (locatie Utrecht)
- maandag 24 en dinsdag 25 februari 2025 (locatie Utrecht)
- donderdag 01 en vrijdag 02 mei 2025 (locatie Utrecht)
- maandag 25 en dinsdag 26 augustus 2025 (locatie Utrecht)
- donderdag 18 en vrijdag 19 december 2025 (locatie Utrecht)
- maandag 23 en dinsdag 24 februari 2026 (locatie Utrecht)
Andere data zijn in onderling overleg af te stemmen.
We bieden onze programma's ook aan in Engels, Duits, Frans of Spaans. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.