Een bedrijf zonder strategie is bereid om alles uit te proberen.

Nieuwe kaas

Ook dit jaar staan velen van ons voor de uitdaging om nieuwe kaas te vinden en de ambitieuzen onder ons zoeken graag nog een groter stuk ook. Dat zal niet altijd van een leien dakje gaan. Trap je toch in de val? Geen nood. Het gaat niet om hoe vaak je valt, maar meer om hoe vaak je weer opstaat. Ga het krachthonk in en blijf je ontwikkelen. Toets bovendien voor jezelf:

  • De richting van je acquisitie.
    Op welke doelgroepen richt je je met welk aanbod? Liggen er kansen en is er wel budget bij de klant of prospect?
  • De kwalitatieve uitvoering van orders.
    Wat kan daarin beter en wanneer begin je met het doorvoeren van die verbeteringen? Welke kwaliteiten zet je als verkoper of adviseur in?
  • De hoeveelheid activiteiten die je oppakt.
    Wanneer besluit je om over te stappen op massive action? Welke kwantitatieve doelstellingen heb je?

Heel veel succes met het bovenstaande! En wil je je op dit vlak verder ontwikkelen? Volg dan de training Acquisitievaardigheden, de training
Telefonische Acquisitie,
de training Verkoopvaardigheden of als salesmanager de training Salesmanagement.